Eugenia Rico: “Hai que buscar novos camiños para a novela”

Eugenia Rico (autora galego-asturiana en castelán): “Estamos en el siglo XXI y hay que buscar nuevos caminos para la novela que más bien sean carreteras asfaltadas. Escribir ahora novelas como las de Galdós, que tanto admiro, o como la maravillosa Los pazos de Ulloa, de Pardo Bazán, es como hacer coches sin aire acondicionado.” Entrevista completa.

Tati Mancebo

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Alfredo Ferreiro nasceu na Corunha em 1969. Estudou Filologia Hispânica e iniciou-se na Teoria da literatura. É membro da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega e da Associaçom Galega da Língua. Tem participado desde 90 em inúmeros recitais de poesia e colaborado em revistas galegas e portuguesas, entre elas Anto e Saudade, sob a direção de António José Queiroz. Na atualidade é membro do Grupo Surrealista Galego. Como crítico tem colaborado em publicações periódicas impressas como A Nosa Terra, @narquista (revista dos ateneus libertários galegos), Protexta (suplemento literário de Tempos Novos), Dorna e Grial, para além de em diversos projetos digitais. De 2008 a 2014 dirigiu, junto com Táti Mancebo, a plataforma de blogues Blogaliza. Desde 2006 é asíduo dos meios eletrónicos, em que se dedica à divulgação da literatura e do pensamento crítico. Atualmente colabora no jornais Praza Pública e Sermos Galiza. A inícios de 2014 fundou, junto com Táti Mancebo e Ramiro Torres, a revista digital de artes e letras Palavra comum, dirigida ao âmbito lusófono. Desde outubro de 2015 é coodenador do Certame Manuel Murguía de Narracións Breves de Arteixo.

5 thoughts on “Eugenia Rico: “Hai que buscar novos camiños para a novela”

  1. -Sí. Porque mi teoría es que en Galicia, como hay mucha humedad, no se sabe muy bien lo que está dentro y lo que está fuera de la piel. Y eso hace que tengamos este imaginario de leyendas tan rico y que las novelas sean a la vez psicológicas y del subconsciente, que es lo que se manifiesta entre la niebla.

    E sen rede.

  2. -Sí. Porque mi teoría es que en Galicia, como hay mucha humedad, no se sabe muy bien lo que está dentro y lo que está fuera de la piel. Y eso hace que tengamos este imaginario de leyendas tan rico y que las novelas sean a la vez psicológicas y del subconsciente, que es lo que se manifiesta entre la niebla.

    E sen rede.

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