Cea das Letras 2009

Este foi parte do ambiente que desfrutamos despois de coñecermos os Premios AELG 2009.

Share

by

Alfredo Ferreiro nasceu na Corunha em 1969. Estudou Filologia Hispânica e iniciou-se na Teoria da literatura. É membro da Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega e da Associaçom Galega da Língua. Tem participado desde 90 em inúmeros recitais de poesia e colaborado em revistas galegas e portuguesas, entre elas Anto e Saudade, sob a direção de António José Queiroz. Na atualidade é membro do Grupo Surrealista Galego. Como crítico tem colaborado em publicações periódicas impressas como A Nosa Terra, @narquista (revista dos ateneus libertários galegos), Protexta (suplemento literário de Tempos Novos), Dorna e Grial, para além de em diversos projetos digitais. De 2008 a 2014 dirigiu, junto com Táti Mancebo, a plataforma de blogues Blogaliza. Desde 2006 é asíduo dos meios eletrónicos, em que se dedica à divulgação da literatura e do pensamento crítico. Atualmente colabora no jornais Praza Pública e Sermos Galiza. A inícios de 2014 fundou, junto com Táti Mancebo e Ramiro Torres, a revista digital de artes e letras Palavra comum, dirigida ao âmbito lusófono. Desde outubro de 2015 é coodenador do Certame Manuel Murguía de Narracións Breves de Arteixo.

16 thoughts on “Cea das Letras 2009

  1. Pingback: Os premios da AELG na Cea das Letras 2010 | O levantador de minas

  2. Pingback: Os premios da AELG na Cea das Letras 2010 | O levantador de minas

  3. Pingback: Os premios da AELG na Cea das Letras 2010 | O levantador de minas

  4. Pingback: Os premios da AELG na Cea das Letras 2010 | O levantador de minas

  5. A evolución miña é a seguinte:
    1) apañas unha cámara doméstica e comezas a facer vídeos (gravas e editas dedicándolle unha tarde enteira a cada tarea) de eventos serios en que non queres que falte nada (vídeo-tixolos de 25 min);
    2) decides facer o mesmo pero con certa moderación (15 min);
    3) atopas o tamaño ideal do vídeo (2-4 min dun total gravado de 12 min), dedicándolle 1 hora á edición;
    4) alguén máis espilido móstrache a posibilidade de facer streaming con teléfono, e así deixas de editar e valoras a improvisación absoluta (aprendes a non ser moi exixente);
    5) dedicas a gravación de cámara e a edición a encomendas cun mínimo de rendibilidade económica, coa colaboración dalguén que sabe algo de técnicas audiovisuais.
    Así as cousas, se andamos por perto mantede as formas ou estade dispostas a pasar directamente a ter unha proxección internacional!

  6. A evolución miña é a seguinte:
    1) apañas unha cámara doméstica e comezas a facer vídeos (gravas e editas dedicándolle unha tarde enteira a cada tarea) de eventos serios en que non queres que falte nada (vídeo-tixolos de 25 min);
    2) decides facer o mesmo pero con certa moderación (15 min);
    3) atopas o tamaño ideal do vídeo (2-4 min dun total gravado de 12 min), dedicándolle 1 hora á edición;
    4) alguén máis espilido móstrache a posibilidade de facer streaming con teléfono, e así deixas de editar e valoras a improvisación absoluta (aprendes a non ser moi exixente);
    5) dedicas a gravación de cámara e a edición a encomendas cun mínimo de rendibilidade económica, coa colaboración dalguén que sabe algo de técnicas audiovisuais.
    Así as cousas, se andamos por perto mantede as formas ou estade dispostas a pasar directamente a ter unha proxección internacional!

  7. A evolución miña é a seguinte:
    1) apañas unha cámara doméstica e comezas a facer vídeos (gravas e editas dedicándolle unha tarde enteira a cada tarea) de eventos serios en que non queres que falte nada (vídeo-tixolos de 25 min);
    2) decides facer o mesmo pero con certa moderación (15 min);
    3) atopas o tamaño ideal do vídeo (2-4 min dun total gravado de 12 min), dedicándolle 1 hora á edición;
    4) alguén máis espilido móstrache a posibilidade de facer streaming con teléfono, e así deixas de editar e valoras a improvisación absoluta (aprendes a non ser moi exixente);
    5) dedicas a gravación de cámara e a edición a encomendas cun mínimo de rendibilidade económica, coa colaboración dalguén que sabe algo de técnicas audiovisuais.
    Así as cousas, se andamos por perto mantede as formas ou estade dispostas a pasar directamente a ter unha proxección internacional!

  8. marialado

    ei! isto é, case case, prensa rosa!!!! de sarao total!!! a cousa promete 😀 en chegando o vran iredes polas praias buscando poetas en biquini e narradores co peito ao aire?!

    🙂

  9. marialado

    ei! isto é, case case, prensa rosa!!!! de sarao total!!! a cousa promete 😀 en chegando o vran iredes polas praias buscando poetas en biquini e narradores co peito ao aire?!

    🙂

  10. marialado

    ei! isto é, case case, prensa rosa!!!! de sarao total!!! a cousa promete 😀 en chegando o vran iredes polas praias buscando poetas en biquini e narradores co peito ao aire?!

    🙂

Comments are closed.